Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 21:59:58 CET 2013

Nie, neuhadol si, moje meno je Martinko Klingac... :)))

Nie Microchip to nie je... Je to Analog a pod podporou som myslel
integrovane prudove zdroje, volitelne filtre a podobne hluposti, ktore
analog integroval do svojich prevodnikov uz pred 20 rokmi. Zial nechaju si
za to dobre zaplatit.

A.

Dňa 21. novembra 2013 21:08, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):