Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Čtvrtek Listopad 21 21:40:13 CET 2013

On 21 Nov 2013 at 15:30, Pavel Kutina wrote:
> Já nedávno, na základě doporučení kolegy, koupil Anker Astro 3, 12Ah
> (http://www.ianker.com/product/79AN7904-BA). Zatím si s tím hraju čtrnáct
> Co by mi k tomu udělalo radost jako příslušenství - ještě něco, co by umělo
> nabít AA a AAA NiMH z USB,
Na tohle mám Sanyo NC-MDU01, koupil jsem ji kdysi s několika AA Eneloop. Umí
jeden nebo dva AA nebo AAA a je příjemně kompaktní - kvádřík 9.3x4.7x1.7cm.
Má fikaně udělaný kablík, v přepravní poloze se zastrčí do výřezu na boku a
nepřekáží, neláme se. Podle popisku jednu baterku nabíjí 850mA, dvě 2x450mA.
Jak kvalitně nabíjí, netuším, nezkoumal jsem - na dobití na cestách je ale
díky přenosnosti lepší než IPC :-) (úplně blbá by být nemusela, řídí to
nějaký ATtiny)

> pak nabíječku na canoní BP-511/512
Co nějaká univerzální nabíječka s redukcí na tuhle baterku? Kdyby nebyla
přímo do zásuvky ale s adaptérem... (jednu takovou mám od Avacomu, ale ta
zrovna má vstup 12V, no ale třeba by s tím něco šlo)

David O.