Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 21:00:06 CET 2013

Dobry vecer,

velmi pekne dakujem za trochu praktickych info. Mna to zaujima kvoli tomu,
ze sa chystam experimentovat. No a tie termistory su predsa len trochu ine
ako standartne snimace. Rad by som pri tom vyuzil priamo podporu
integrovanu na prevodnikoch, ktore maju pre jednotlive typy senzorov.
Najvacsim problemom sa zda byt linearizacia charakteristiky termistorov,
ale to som dnes nasiel v app. od Epcosu aj s nejakym prikladom. Dufam, ze
sa mi to podari cele vpratat do skaly 0-2V, aby sa to lahko pocitalo.

A.