Externí baterka pro chytrý mobil.

Čtvrtek Listopad 21 19:12:07 CET 2013

Nojo, tady se zase nakupuje na ebay a pak to nefunguje :-) Já jsem si
koupil u chobota dva články 2,5 Ah a používám to na spoustu věcí místo
napaječe. Pak přigumičkuju světýlko, v něm mám měnič na 5V pro nabíjení
mobilu. Nebo dám do držáčku na kolo a připojím místo dynama, když s ním
nechci vrčet. S kapacitou není problém. Nabíjím to bez balanceru
nabíječkou od foťáku, ve foťáku (Minolta A200) jsou taky 2 články bez
balanceru a funguje to už pěkných pár let.

Ohledně nabíjení mobilu ... v Oktávce je pod navigací konektor USB, ale
mobil s tím nabít nejde :-( Soudruzi asi šetřili a dává málo proudu.
Anděl