Re: Externí baterka pro chytrý mobil.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 21 15:30:36 CET 2013

Já nedávno, na základě doporučení kolegy, koupil Anker Astro 3, 12Ah
(http://www.ianker.com/product/79AN7904-BA). Zatím si s tím hraju čtrnáct
dnů, powerbanka za tu dobu živila dva androidí telefony a jeden tablet v
režimu "dobíjení každý večer" a u toho tabletu i nějakou tu hodinu hraní při
současném nabíjení (kolega, který mi to doporučil, docela cestuje po světě a
je silně jablečně-pozitivní, takže tím krmí nějaký iPad i iPhone). Osm dní
od plného nabití do plného vybití, a to jsme ty telefony a tablet v žádném
případě nešetřili.

Negativa: nepřehraje to hudbu, neumí to telefonovat, nedá se do toho strčit
ani SIM ani SD karta, video to přehrává jen jedno a silně monotematické.

Pozitiva: díky tomu si mohu pustit hudbu, mohu si zatelefonovat, podívat se
na video atd.... :)

Abych řekl pravdu, kdybych měl hledat další negativa, musel bych si je
vymyslet. I když vlastně ještě jedno najdu - nenašel jsem způsob, jak se
dostat dovnitř, abych se podíval, co tam je :) Co by s možná dalo chápat
jako nepříjemnost, je nabíjení z USB a s tím související nabíjecí doba - z
plného vybití do ukončení nabíjení z NB to trvalo asi osmnáct hodin, z
výkonnějšího adapteru (žádný rozumný nemám, v dodávce není) to prý umí i
rychleji. Ale to je fyzika, ne problém konstrukce. Naopak výhoda je, že
obvykle nepotřebuju víc, než jeden microUSB kabel - stejným kabelem, kterým
z powerbanky nabíjím mobil, mohu nabít i tu powerbanku (pro rejpaly -
samozřejmě poté, co kabel zasunu do jiné díry).

více:
http://www.amazon.com/Astro3-12000mAh-Worlds-Fastest-Triple-Port-Highest-Energy-efficiency/dp/B00CEZBKTO

já to tedy kupoval z DE, kde jsem měl nějaký slevový kupon plus další slevy,
takže mne to vyšlo na krásných 612Kč včetně dopravy, ale ani ta původní cena
není zlá.
http://www.amazon.de/Generation-12000mAh-Powerbank-Ladeger%C3%A4t-Smartphone/dp/B00DQ27BDS/ref=sr_1_14?ie=UTF8&qid=1385043476&sr=8-14&keywords=anker

Co by mi k tomu udělalo radost jako příslušenství - ještě něco, co by umělo
nabít AA a AAA NiMH z USB, pak nabíječku na canoní BP-511/512 a na 1S liion
pro rodinné kompakty a tak podobně, to by se i na delší výlety jezdilo
příjemněji. Nabíječka na AA/AAA se dá najít, univerzálka pro ty baterky do
kompaktů snad taky, jen ty baterky od Canonu kdyby se s tím daly nabíjet, to
by pak už bylo úplně dokonalé (asi nezbyde, než něco vymyslet a udělat).

Pavel Kutina