OT Slepy test - odtajneni Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 11:59:48 CET 2013

Len tak, pre zaujimavost - v akom sluchadlovom zosilnovaci ste to
skusal? Mozete ukazat nejake konkretne zapojenie, ak je niekde verejne
dostupne?
Zaujimalo by ma ako by sa tam podla Vasho ucha spraval trebars NE5532.