Termistory budenie Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 10:51:26 CET 2013

Dobry den,

chcel by som sa spytat, ako riesite budenie tych termistorov. Predsa len co
som pozeral nejake typy, tak ich odpor isiel od stoviek ohmov po megaohmy.
Nasiel som sice nejake app notes od Vishay, ale pokial by boli este nejake
tipy na tie app s popisom problematiky od inych vyrobcov bol by som rad.
Dakujem za info.

A.