RE: Externí baterka pro chytrý mobil.

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Listopad 21 10:10:46 CET 2013

Hi,

Já osobně mám, dokonce k uvedenému telefonu, "Power bank Colorovo PowerBox 6800 mAh | akumulátor+svítilna, 3 koncovky, žlutý"
a spokojenost. Co bych doporučoval, tak rozhodně se svítilnou. Velmi to zvyšuje užitnou hodnotu.

Kde koupit poradí Heureka, stačí zadat co to co je mezi uvozovkami. Já ji kupoval, když ji dovozce uváděl na trh (abcdata.cz) přímo od nich. Věci od nich bere kdejaký PC obchod, takže popř. u nich.

Radek (benedikt2hw.cz)

Mám poradit, případně doporučit, kde koupit -subj-
pro mobil HTC Desire HD.
Něco takového nabízejí například tady:
http://www.czc.cz/powerseed-ps-15000-cerna/135308/produkt
Poptával jsem se, v jedné mobilárně nevěděli, wo co go,
v jiné mi nabízeli něco podobného, o něco dražšího,
ale s méně než poloviční kapacitou.
Máte s tím nějaké zkušenosti?
Mně připadá, že je to novinka, zkušenosti s tím nemám.
=