OT Slepy test - odtajneni Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 10:08:13 CET 2013

Takze sa mi viac pozdavala ta TL072-ka, aj ked som predpokladal, ze je
to TL062-ka. Cakal som iny vplyv na zvuk.

Kazdopadne, tato vymena je este pomerne jasna a demonstrativna
zalezitost, lebo 062 je ozaj dost nevhodny operak. Co moja hlava a usi
neberu je vplyv na zvuk pri vymene nejakeho ozaj kvalitneho operaku za
iny kvalitny operak.