OT Slepy test - odtajneni Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 21 10:07:25 CET 2013

Zajímavé! Myslím že se potvrdilo, že každému se líbí něco trochu jiného
a poznat ty drobné detaily chce cvičené ucho.

Já bych byl spokojen s oběma variantami a co si budeme povídat -
spokojenější muzikant hraje s větší radostí, je kreativnější, víc si hru
užívá. A to je rozdíl, který pozná i naprostý laik. Takže ve finále i
maličká změna ve zvuku může udělat obrovskou změnu v celkovém dojmu.

Už se těším, až budu na svém hraní dolaďovat takovéhle detaily a nebudu
se trápit se základy techniky :-)

JMN