Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 00:05:57 CET 2013

Nahravku - hoci len vo formate mp3, lebo lepsi som v tej chvili nemal
pri sebe - pustil kamaratovi, amaterskemu hracovi na basu a
elektronikovi. Zamlcal som mu fakt, ze v retazci medzi nastrojom a
nahravacim zariadenim bol meneny nejaky operak, len skratka ze medzi
dvomi nahravkami toho isteho uryvku je nejaky, alebo aj nijaky
rozdiel.
Jeho hodnotenie je take (musel som si vybrat papaier s jeho
poznamkami), ze rozdiely pocut su, ale nie su nijako velmi vyrazne.
Prva nahravka je slabsia v stredoch, ale basovejsia a zvonivejsia.
Druha je vyraznejsia v stredoch, ma teplejsie a zretelnejsie tony. Ked
som sa ho potom spytal, ci by si vybral jeden alebo druhy variant, tak
udajne nie jednoznacne. Kazdy zvuk ma svoje pre a proti a nevidi tam
jasneho vitaza.

Ja som to pocuval na svojich regalovych dvojpasmovkach s Leach Amp-om,
na sluchadlach (pozical som si Grado SR60, okrem svojich starych
Philips SBC HP550) a k nemu sluchadlovy zosilnovac s lampovym
predzosilnovacom a MOSFETovym koncom bez celkovej spatnej vazby,
vlastnej konstrukcie.
Predpokladam, ze prva verzia je s TL072 a druha pred vymenou s TL062.
Mozete ma pokojne oznacit za hlucheho, ale ta druha verzia (s domnelym
TL062) sa mi pacila viac.

Kolega Nemecek sa pytal kto tu na co hra - ja rekreacne na klavesy,
kedysi aj na gitaru a chvilku dokonca basu (kto v neskorej puberte
nehral v nejakej skupine?).
Teraz (ostatny rok, ide to pomaly) si skladam svoj v poradi treti
theremin, ktory snad uz konecne bude hrat poriadne. Clovek by neveril
kolko roboty je s tromi oscilatormi :-)

Dňa 20. novembra 2013 19:32, Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal/a: