OT: Koupě TV

Radek Babis r na babis.cz
Středa Listopad 20 21:07:57 CET 2013

Kdyz jsem po znamych kolem videl obraz LCD TV, tak jsem si take
myslel, ze se bez plazmy neobejdu, ale potom jsem videl nejaky
Sencor s IPS displejem a LED podsvetlenim s prekvapive dobrym
obrazem, tak jsem se do toho zahloubal a nakonec vybral LG
42LN570S. Obraz je po vyladeni v pohode a to si myslim, ze jsem
docela narocny divak.
Nepouzivam obrazovy procesor v TV, ale mam to pripojeno k HTPC.

Radek