Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 20 20:53:43 CET 2013

Dne 20.11.2013 20:28, Jiří Němeček napsal(a):
> Ještě mě docela zajímá - na té DPS nevidím oproti originálu žádné
> korekce, to jste je vyhodil a používáte jen čisté zesílení? A dva
> kanály - pro každý snímač zvlášť?

jo ja jsem je tam nedaval kvuli spotrebe - stejne si vsechno nakroutim
na kombu - kdybych je tam dal tak bych tam musel dat ty lepsi OZ a
spotreba by byla strasna - ted jsem domastil finalni verzi:

http://www.cncnet.info/galery/preamp/2013-11-20%20Bartolini%20killer/

uz je tam vsechno jak jsem chtel - spotreba 3.5mA se holt musi
prekousnout - puvodne to zralo 1.2mA

> Mimochodem - nahrávka mi stylem dost připomíná Marka Haruštiaka, i
> ten zvuk je hodně podobný s
> http://www.music-city.cz/baskytara-v-rocku-a-metalu-cd-3882.html

ne to neni on - je to nekdo z basoveho fora, ani nevim jmeno