Re: Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 20 20:28:30 CET 2013

Tak po poslechu do sluchátek bych řekl, že první verze jsou takové jasnější, čistější, ale u té tapingové části a u toho hlubokého groovu mi to přijde zase naopak.

Celkově teda tipuju, že první verze jsou nahrané po výměně, druhé s originálem. No v každém případě - takový zvuk Vám neskrytě závidím a i kdyby to s novým OZ jen méně šumělo, nelze než gratulovat k úspěchu. Jestli tomuhle někdo říká huhlání, pak naprostá většina produkcí co jsem kdy slyšel je naprostá katastrofa.

Ještě mě docela zajímá - na té DPS nevidím oproti originálu žádné korekce, to jste je vyhodil a používáte jen čisté zesílení? A dva kanály - pro každý snímač zvlášť?

Mimochodem - nahrávka mi stylem dost připomíná Marka Haruštiaka, i ten zvuk je hodně podobný s http://www.music-city.cz/baskytara-v-rocku-a-metalu-cd-3882.html

JMN