Mobil + PMR

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 20 14:43:32 CET 2013

Tak hotovo,

nabíjecí proud před úpravou 0,46 A a nabíjení cca 5 h, po úpravě to
vylezlo na 1,2 A a nabíjení se zkrátilo na necelé 2 hodiny.

Vtipné na tom je, že na štítku nabíječky je 5 V - 1,0 A, takže ten
telefon by nabíječku o 20% přetěžoval. Takže je vlastně dobře, že tam
soudruzi tu propojku mezi D+ a D- nedali.

Finální stav je tedy ten, že jsem vzal ze šuplíku nefunkční adaptér 5V -
2,5A, vyměnil v něm elyty, ke kabelu přidělal USB konektor a vše chodí k
plné spokojenosti.

JMN