OT: Koupě TV

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 20 11:31:23 CET 2013

Pred cca tromi rokmi som kupil tiez Samsung 6xxx. Tiez sa mi nepacilo
standardne nastavenie, akoby vyrobca chcel mat farebny televizor s
velkym dorazom na slovko farebny. :-)
Zmenou nastavenia parametrov obrazu sme to so synom dostali celkom do
pozeratelneho stavu. Nebola to len zalezitost saturacie farieb, cele to
bolo divne
Tych parametrov na nastavenie tam bolo dost a tak pre usporu casu prislo
na doporucene nastavenia, ktore syn vygooglil niekde na nete.

Inak vtedy najst  TV s prijatelnymi vlastnostami v normalnej cene bol
problem, tak neviem ci je to teraz lepsie.
IK

  Matce jsem kupoval LED od
Samsungu (rada 6), divat se na to da, ale prijde mi to celkove prepaleny
a ne zcela prijemny.