OT: Koupě TV

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Listopad 20 11:11:25 CET 2013

S tim kontrastnim pomerem to je nejaka konina, vzdy a vsude je to
zminovano jako vyhoda plazmy proti lcd.

Vyhody plazmy jsou zrejme:
a) vetsi pozorovaci uhel (imo neprilis dulezite)
b) vetsi kontrastni pomer, lepsi cerna (pro me vyrazne viditelne)
c) vyssi rychlost, mensi mazani obrazu

Nevyhody:
a) vysoka spotreba energie (to nelze okecat)
b) potencialni ztrata jasu/barevnosti kvuli stari, burn-in.
c) kraval kvuli chlazeni
d) nekdo udava blikani, mam 100Hz PDP, nevidim.

Mam Panasonic plazmu, menit se mi nechce. Matce jsem kupoval LED od
Samsungu (rada 6), divat se na to da, ale prijde mi to celkove prepaleny
a ne zcela prijemny.