MECH: malickej odlucovac oleje na lednicokompresor ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 20 09:12:50 CET 2013

Dobrý den,

Měl jsem kompresor z ledničky na půdě, a hadici zvednutou do cca 1,5m.
Ten olej lezl skoro do metru. Nakonec jsem potkal chlaďaře v hospodě,
kde jsme to probrali, a  prodal mi odlučovač za pár korun :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora