Balíčky z Číny

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 20 09:08:08 CET 2013

Dobrý den,

Mě tam visí 1 balíček od 25 září, a už nepočítám s tím, že to ještě
přijde. Bohužel prodejce nekomunikuje, i když má 99,2% hodnocení, a 220k
prodejů. Co jsem objednával potom mi přišlo. Já bych si nechal vrátit
peníze s tím, že kdyby to přišlo, tak mu to zaplatím znovu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora