Re: OT: Koupě TV

Středa Listopad 20 08:59:57 CET 2013

Pokud ta televize umí drátovou, tak beztrátová se připojí stejně jako k PC
- nějaký přijímací modulek do USB a klávesnice se s ním spáruje. Z hlediska
PC nebo televize se to bude chovat jako drátová klávesnice.

Předpoklad je, jak už jsem naznačil, aby to ta televize uměla. Taky může
podporovat jenom nějakou speciální Samsung TV klávesnici za drahé peníze.
Stejně jako myslím LG dodává (dodávalo?) ke svým televizím nějakou
webkameru, která stojí asi 2000...

P.K.