OT: Koupě TV

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 20 08:28:53 CET 2013

Dobrý den,

Dík všem. Tak já ji koupím. WiFi má, jak jsem zjisti, takže k ní kabel
nebudu muset tahat.

Ještě jedna věc, jak se k tomu připojuje bezdrátová klávesnice? Na eBay
jsem našel spoustu klávesnic k TV, ale připojují se přes BT. U této TV
ale nikde není uvedeno, že by měla BT.
Drátem by to šlo možná do USB, ale jak se to dělá  bezdrátově?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora