MECH: malickej odlucovac oleje na lednicokompresor ?

jurp jurp na volny.cz
Středa Listopad 20 07:46:34 CET 2013

Kdyz tam bude to "neco" tak se tam jednak zachyti olej,
ale hlavne tam zkondenzuje voda. A tu si pak nalejte zpatky do
kompresoru. To se mu to bude libit.  :-)
Ja mam na vystupu 4-devitkovy filtr od Festa, takze vim kolik vody se
tam objevi. Proste pri odkaleni holt tech par kapek noveho oleje
naleju  do kompresoru.

JURP