Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Listopad 19 23:46:47 CET 2013

Rozdiely su pocutelne, ale tusim u dvoch vzoriek som mal pocit, ze sa
udiala este ina zmena, mozno drobny rozdiel stylu hry, neviem,
Bol by som rad, ak by si pan Vicek svoje tajomstvo nechal zahalene
aspon do zajtra, preto som sa ani sam velmi nevyjadroval. Je to uz
nejaky ten piatok, co som robil zvukara, a este o par piatkov viac
odkedy som odlozil basu, snad som odvtedy celkom neohluchol.