MECH: malickej odlucovac oleje na lednicokompresor ?

Úterý Listopad 19 21:09:03 CET 2013

Běžný odlučovač oleje který nabízí třeba FESTO se nehodí ?

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Tuesday, November 19, 2013 6:57 PM
To: HW-news
Subject: MECH: malickej odlucovac oleje na lednicokompresor ?

dobry den.
prave jsem predelal mrtvej kompresor z bau_neco/25l na lednico kompresor.
rozbeh se zadaril pres PTC. "start do tlaku" nakonec vyresil odlehcovaci ventil(ten tam byl, ale vyndal jsem ho, protoze se mi tam to "L" nehodilo).
ted jeste potrebuju nejak porucit oleji, aby mi nelezl ven z kompresoru.
pripojeni je rychlospojkou 6/6 mm. vyvod je ale dost vysoko na kompresoru a ja bych se potreboval vejit do puvodniho krytu .
je nejakej figl jak ten olej donutit zase padat dolu ?
ten olej mi v pruhledny hadicce 6mm vyleze i 50cm kolmo a ja mam tak max 10cm, nez musim hadickou zase dolu do kompresoru.
koupil jsem ted  v marketu tohle
http://extol.zahrada-naradi.cz/extol-premium-mini-filtr-pracovni-tlak-8-
bar-8865101-97987.html ,
ale je to celkem veliky a v mojem smeru umisteni i nevylejvaci.
ten kompresor je v kanclu na pohyb obcasnejch pneu_pripravku, tedy pobezi 2 x 10min za den.
diky za nejakej tip.
tomik.