Re: Balíčky z Číny

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Listopad 19 20:45:44 CET 2013

ja ted objednaval sondy k oskopu tusim ze shenzenu a trvalo to neco pres
mesic. mezitim mi dosla uz i jina zasilka, kterou jsem objednaval mnohem
pozdeji. te to trvalo asi 14 dni. mam takovy pocit, ze z cim vetsiho mesta
to jde, tim to dyl trva.

od srpna mi to prijde uz moc a necekal bych, ze prijde, a povazoval jej za
ztraceny.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz