Balíčky z Číny

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Listopad 19 20:08:55 CET 2013

V poslednej dobe je to na...
Donedavna som mal strateny iba jedeny balicek, aj to isiel z UK.
Teraz som v septembri objednal dve HDMI redukcie. Obe boli
poslane naraz, ale dorazil iba jeden balicek. Predajca teda
poslal tu co nedorazila znovu. A pozajtra to uz bude mesiac...

Slavo T.