OT: Re: http://www.alibaba.com

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 19 14:17:23 CET 2013

 19.11.2013, 14:08:43

Posledni objednavku na aliexpressu jsem udelal 6.11 ,dorazila vcera.
Zajimave je, ze balicek prisel z nemecka. Bud ma cinan evropskou
centralu, podobne jako treba hobbyking, nebo jen posila do nemec
velkou bednu plnou malych krabicek pres nejakeho rychleho dorucovatele
a v nemecku se provede rozeslani konecnym adresatum tamni, rychlou a
spolehlivou postou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz