OT: Koupě TV

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Listopad 19 13:03:26 CET 2013

Testy DVB-T2 probihaly a probihaji. Ale porad si myslim, ze nasazeni
misto DVB-T bude na dlouhou dobu. Ten rok 2020 mi nepripadal az tak
nerealny.
On je problem v tom, ze lidi proste nemaji techniku prijimat DVB-T2.
Nedavno nakoupili na DVB-T a za chvili by meli na DVB-T2?
Az nastane ten prechod, tak se musi nejakou dobu provozovat paralelne
DVB-T a DVB-T2 a na to zatim nejsou site.
Proc by si jinak Ceska televize pronajimala od Parizka Regionalni sit,
kdyz tam v podstate nema co vysilat. Nakonec sami rekli, ze si takto
setri kmitocty na prechod.

Martin Hanek