Audio ze SCART

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 19 11:26:53 CET 2013

Na ebay a čínských shopech jsem hledal a něco jsem našel v podobných
cenových relacích, jako píšete.  Bohužel je to docela vysoká cena za to, že
výrobce TV ušetřil na sluchátkovém konektoru. :-(
Druhou a levnější cestu vidím v redukci SCART - CINCH, ale i tady bude nutný
zesilovač...
Další řešení, které jsem našel na forech, je použít bezdrátová sluchátka,
která mají jednak zesilovač a některá i optický vstup. Elegantní, ale dost
drahé řešení.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Tuesday, November 19, 2013 10:54 AM
To: HW-news
Subject: RE: Audio ze SCART

Asi bude i záležet co do toho DA z TV půjde. Jestli nějaké Dolby (ze
satelitu) tak jednoduchý převodník (něco jako CS8416) asi stačit nebude. A
myslím, že u programu který vysílá v Dolby tak na Scartu zvuk ani nebude. U
pozemního vysílání (DVB-T) asi nebude s jednoduchým DA převodníkem problém.
Na ebay se dá DA za pětistovku koupit. K němu nějaké trafo/usměrňovač a
krabička. Sluchátkový zesilovač - z ebay - do dvou stovek se dá také
pořídit.