Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Listopad 18 20:30:23 CET 2013

Co pisek z pojistky, nebo ten a ma spatnou vodivost?

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: 18. listopadu 2013 20:24
To: HW-news
Subject: Re: Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Ja pro mereni pouzivam Si diodu ve sklenem pouzdre, a tu do vyvrtane diry
jenom zasunu. Pokud bych neco potreboval utesnit, tak bych to omotal
alobalem a zastrcil dovnitr na fest.
A pro izolaci privodnich dratu male sklenene koralky.

Lepit to tam je podle me zbytecne, pokud jsou privody k extruderu
prichycene, tak to neni nicim namahane a nehrozi, ze by to cidlo vypadlo.

Jinak jsem u nejakych topnych kosticek videl, ze vedle diry pro termistor
byla dira se zavitem M3, do ni se zasrouboval sroubek, ktery svou hlavickou
zatlacoval to cidlo dovnitr.

PL