Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 18 13:26:58 CET 2013

No to jsem take nenasel - jen ze to je zmereno:

http://www.mlssa.com/

Cekal bych, ze se meri reprak tak jako by byl na nekonecne velke deskove
ozvucnici - merit reprak bez ozvucnice je podle me hovadina.

A co konkretne se vam na tom nezda?

Radek Vicek