Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 18 13:11:47 CET 2013

Nejak sa tam neviem docitat pri akych podmienkach bolo robene to
meranie - co je samozrejme. Niekedy sa meraju reproduktory otvorene
(bez ozvucnice), niekedy s nejakou uzatvorenou ozvucnicou a niekedy v
niecom, co nejako viac ci menej blizko aproximuje nekonecnu doskovu
ozvucnicu, predpokladam, ze nemusim popisovat ako velmi sa tieto
rezimy lisia.

Od oka mi ta zmerana charakteristika pride ako meranie otvoreneho
reproduktoru, lebo menic s Sd 855cm^2 takto nemoze s ozvucnicou
vyzerat, a to ani s malou otvorenou.