Re: Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

Neděle Listopad 17 23:00:15 CET 2013

Schvalne kolik letadel spadlo diky TATP od roku rekneme 1988?
Sazim ze o jeden mene nez pripada na skvely vyrobek Standy Brebery B1.
Ale jinak urcite docela dost, je prece oblibeny jak u teroristu tak u
imperialistu i komunistu. (vedouci agent dazinformacni kampane skrtne
nehodici se ) :-)

Martin