Spinac z bipolarneho tranzistora

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 15 20:11:39 CET 2013

Ano je to navrat k programatoru vybranych PIC 12Fxxx resp. xxxx.

Tie programovacie sheety aj k starsim aj k novsim uvadzaju jednotne nabeh
VPP max.1us. Verim tomu, ze to bude chodit aj ked to MCLK bude nabiehat
1ms, ale naco drazdit tigra, ked to vyriesila jedna dioda a jedna otazka
do hw-listu ;-)

Na tie ASCII schemy tu isiel kedysi nastroj, aj som ho stiahol, vyskusal a
bol nadseny, ale som zabudol, kde ho mam... :-( Toto som maloval rucne
rovno do zdrojaku, nech sa to nestrati.

wek