Re: OT: může rozmrazování mrazáku fénem poškodit chladicí soustavu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 15 12:34:15 CET 2013

Větrák se mi též osvědčil. Takto se do mrazáku dá dodat mnohem větší tepelný
výkon.

Velmi dobré zejména v létě, kdy to navíc chladí a odvlhčuje (z lednice ale
vyteče víc vody, než v ní bylo).

PH

From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
Taky jsem mrazák rozmrazoval fénem. Ale přišel jsem na to,
že stačí před lednici s otevřeným mrazákem postavit obyčejný
ventilátor a nějak zařídit, aby rozmrazená voda nedělala
před lednicí louži, ale tekla tam kam chci - to záleží na provedení
lednice, třeba u šuplíkové mrazničky ji nakloním dozadu.
A pak občas tu vodu přijdu odsát houbou.