HP Proliant ML110 G5 s 5 HDD

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Listopad 15 10:50:36 CET 2013

Děkuji za informaci. Tak to ho navečer zastavím a disk do něj dám.
Vypadá to, že mám jistou šanci, že ho tím nezrakvím.

Jaký je tam chipset nevím. Jsou tam dva řadiče, jeden se čtyřmi porty a
HW raidem a druhý se dvěma porty, u kterého je uvedeno, že je pouze pro
optické mechaniky. Ale asi bude rozdíl jen v tom, že disk na 5. a 6.
konektoru nejde do HW RAIDu.

Pavel Krafčík