Mobil + PMR

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 15 07:56:38 CET 2013

proc by to nemohlo mit nabijecku s usb konektorem klidne na 30min ?

Možná proto, že uUSB konektor snese něco kolem 1,5 A?

Ostatně, jak telefon pozná, kolik si z adaptéru může vzít? Jak jsme se
tu bavili o výhodách unifikace konektoru, existuje nějaká unifikace
parametrů nabíjení? Já jsem u toho svého telefonu zkoušel různé adaptéry
a telefon si nikdy nevzal víc jak 0,5 A. Docela bych uvítal, kdyby se
dal přesvědčit a protlačit do něj víc.

JMN