Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Listopad 13 23:09:12 CET 2013

Pokial je okruh tesny, tak aj zvysenie teploty (v rozumnych medziach)
nevadi. Ak su mierne netesnosti, je rozumne rozmrazovat iba potrebny cas a
nezvysovat teplotu vyparnika viac nez je potrebne na odstranenie ladu.
Takymto rezimom je mozne, ze este dlhe roky to dokaze fungovat, zatial co
niekolko tyzdnove / mesacne vypnutie by mohlo mat za nasledok znefunkcnenie.
Samozrejme vsetko zavisi od velkosti netesnosti.

Inak ja mam tiez v chladnicke vymeneny vyparnik presne ako uvadzate Vy  :-)

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav"

Zajímavé - hlavně to nedoporučení rozmrazování - to jako tam nechat papuči
námrazy, skrz kterou to ochlazování nemůže být příliš efektivní a navíc to
brání časem i použití šuplíku na led - aspoň u mne.
Mám lednici-mrazničku Whirlpool se dvěma kompresory a z důvodu uvedeného i
vašim odborníkem mi ten můj vyměnil výparník lednice - pravil že nové
chladivo skutečně nekvalitním kovem výparníku vyprchá a konkrétně
Whirlpoolky jsou tím pověstně. Našrouboval mi na zadní stranu lednice nový
výparník (originál je skryt v plášti) a lednice již pátým rokem od opravy
jede bez problému. Ale stálo mne to asi 4000,-
Jinak já mražák odmrazuji pomocí horkovzdušné pistole již drahně let a ten
se neporouchal za celou dobu = asi 9 let.