Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

AZE aze na seznam.cz
Středa Listopad 13 23:05:59 CET 2013

R600a, izobutan:¨
-25°C...0,58 baru
+20°C...3 bary
42 dkg R600a (nádobka jako autobarva ve spreji) cca 200,- Kč
Náplň v lednici ...cca 6-10 dkg.
Plnicí ventilek s čepičkou cca 40pětky.
aze

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 13, 2013 10:44 PM
Subject: Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Suhlasim s jeho nazorom. Hlavne aj chladivo uteka niekde z vyparniku (co je
najpravdepodobnejsie), tak to je sacia strana. Tam je pocas chodu kompresoru
tlak voci okoliu minimalny. Po vypnuti kompresora vzrastie, ale na hodnotu
zavislu na teplote okolo vyparnika. Aj narast na nejakych +20st.C sposobi
mnohonasobne vacsi narast uniku.

                                               Milan  Mlynarčík