jak se jmenuji samecci?

Středa Listopad 13 21:23:33 CET 2013

Lidi, poradite mi nekdo, jak se v TME jmenuji samecci pinu, kteri se daji
dat do takovych tech nejobycejnejsich cernych futralu s jednim az moc
kontakty v rade, roztec 2.54? Neco jako jsou konektory Ninigi NSR-xx s
kontakty NDR-T. Ale to jsou samicky, ja potrebuju samce. O znacku mi vubec
nejde, tyhle Ninigi vypadaji ze to jsou ony; jiste to vsak vyrabi firem vic.
Koukam na web TME uz vetsi nez male mnozstvi casu a vubec to nemuzu nijak
najit :-(

V GME se to nejspis jmenuje KONPC-SPK-RPI (cerne futraly jsou KON-PC-SPK a
kontakty-samicky KONPC-SPK-PI)
V GES je ten futral BLS xx a samicka BLS CONTACTS, ale samecky jsem tam
nenasel.

KONPC-SPK-RPI: http://www.gme.cz/konpc-spk-rpi-p840-009
NDR-T: http://www.tme.eu/cz/details/ndr-t/konektory-hrebinky/ninigi/
NSR-01: http://www.tme.eu/cz/details/nsr-01/konektory-hrebinky/ninigi/