asi Spam # Re: nezname stare zarizeni na strese cinzaku ...

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Listopad 13 11:49:55 CET 2013

Já mám stejný tip. Jsou pro to dva důvody:
 Výrobce TESLA Liptovský Hrádok telefonní technika
Ta pojistka-přepěťovka co je zašitá se používala i na ústřednách.
Pavel Glajc