V cem simulovat 5..10GHz kovovy rezonator?

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Listopad 12 22:58:47 CET 2013

> mam pre teba jeden taky navrh. Co keby si si kupil plechovku cervenych
> fazuli. Z fazule by si si urobil salat so sladkokyslim nalevom a cibulkou a
> z tej plechovice by si si urobil taky pokusny rezonator. :)
>
> A potom si dohodol jedno poobedie na analyzatore a trochu sa s tou
> plechovkou pohral. Vies ono to urobis ovela rychlejsie na tom analyzatore
> nez to len nastavis a spocitas v tom CST. A hlavne uvidis co mera
> analyzator a co lezie z tych tvojich simulacii. A druhak mozes robit rozne
> frekvencne pasma, lubovolny pocet bodov a tak. Na tom analyzatore to bude
> [...]

Docela tomu i verim. Priznam se, ze cilem hry v teto fazi u me je
- trochu pochopit ten SW, nebot se muze hodit pro neco, co uz nebude jen
zabava
- neotravovat zbytecne dlouho (zbytecne mnoho pokusu) u vektoroveho
analyzatoru, spotrebovavajic cas pristroj hlidajicimu a lame radicimu
profesorovi :)

Ale vas napad s fazolovym rezonatorem mi rika, ze bych si mohl aspon na
dostupnem (=bez asistence) antennim analyzatoru (skalarni S11, <4GHz)
vyzkouset neco podobneho v jinem meritku... Diky za pobidku, mozna zkusim.

ZdraviM.