Re[2]: Unipolární bistabilní relé

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Listopad 12 22:09:17 CET 2013

Podobná relé používali železniční modeláři kdysi dávno. Říkali jim přestavníky.
V principu to bylo relé se dvěma cívkama, které byly v ose za sebou a jádro zůstalo vlastním třením v té cívce, kterou tekl proud naposledy.

Zároveň jádro ovládalo kontakty, podobný princip se používá u vyhybek(modelových).
Pavel Glajc