Rýsuje se revoluce v dobíjení mobilů, energii budou "sklízet" ze vzduchu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 12 20:22:22 CET 2013

Zdravim,

> Podla mna by bolo uplne super, keby sa ten mobil dobijal energiou z
> vlastnej RF komunikacie. Clovek telefonuje a dobija mu to bateriu.
> Pocas celeho dna ma z telefonovania tak nabitu bateriu, ze na noc musi
> pripojit telefon na vybijacku - zariadenie, ktore bude bateriu vybijat
> a energiu z nej premeni na striedave napatie 230V, ktore sa bude
> dodavat do elektrorozvodnej siete. Takze paradny ekologicky stroj.
> No a rano sa clovek zobudi, mobil vybity a moze spokojne telefonovat cely den.
>
> Som si isty, ze keby tomuto niekto urobil blyskavu webovu prezentaciu,
> [...]
Tak toto mi připomnělo jedno z vysvětlení účinnosti v dávné populárně naučné
knížce - kdyby mělo auto účinnost vyšší než 100%, budete jezdit, dokud motor
nezačne škytat a nakonec nezastaví. Vy ale budete vědět, čím to je - přeplněná
nádrž! Dotlačíte auto k nejbližší pumpě, odprodáte vyrobený benzín, nasednete,
nastartujete a pojedete dál :-).

Zdraví Pavel