DVD Marantz DV3100.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Listopad 12 13:54:59 CET 2013

Dobry den,

2013/11/12 RV <vicek.radek na cpost.cz>

> No tak ja posloucham z 99% pres sluchatka - pokud sedim v dilne - navic
> mam ke sluchatkum skoro 9m kabelu takze muzu jit i vedle do obyvaku. Jednak
> nechci drazdit sousedy a druhak ty sluchatka hrajou vyrazne lip, nez ty
> bedny co tu ted mam - ty velke sloupovky co jsem mel jsem musel odvezt
> protoze ty potichu nehrajou - navic jim oba kluci kdyz byli mali otaceli
> kaloty vejskacu naruby (asi nejaka manie) a do basreflexu uklizeli hracky.

Ja som zvyknuty, ked si doma nieco spajkujem pustit hudbu z PC na bednicky.
Nejako som si zvykol, ze sa da pri tom rozmyslat. Pri sluchatkach sa mi
straca kontakt s okolim. To pri tych lepsich, pri tych od mp3-prehravaca,
zase pocujem vsetky zvuky z okolia a to aj ked ho mam relativne nahlas.

> Ale i tak by me PCcko urcite nerusilo - mam nejake dvoujadrove AMD s TDP
> 45W (vetrak se toci jen pro formu), pasivni board a vetrak ze zdroje take
> neni slyset. Takze to pri bezne hlasitosti prehravani muziky by me urcite
> nerusilo.

Tak ja mam zial hlucnu bednu, huci ventilator v zdroji a aj na procesore. A
musim povedat, ze nemozem mat hudbu uplne potichu, lebo tie ventilatory to
rusia. A ked ich nechcem pocut, tak musim mat hudbu hlasnejsie, co zase
rusi rodicov. Takze riesenie je cistokrvny prehravac CD s nejakymi mensimi
bednickami.

A.