DVD Marantz DV3100.

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 12 11:44:06 CET 2013

No tak me treba kdyby mi umrela receiver nebo cdcko od Yamahy koupene v
roce 1995 za tenkrat tezce vydelane prachy (stalo to asi osm mych platu)
tak bych asi plakal. Ani ne z nostalgie, ale proto, ze to hraje
neskutecne dobre. Kdybych si to mel ted kupovat znovu tak by to stalo
zase dost penez, aby to hralo dobre.

Nastesti receiver je klasika plna diskretnich tranzistoru (zesilovac)
takze ten pujde urcite vzdycky opravit a CDcko uz ted nepouzivam
(predevsim kvuli pohodlnosti - v PC mam veskerou muziku pohromade a
nemusim hledat CDcka) - to vyresila kvalitni zvukova karta do PC a
externi DAC na optice.

Marantz bejvaly dobre cajky.

Radek Vicek