[OT] Zasilka z CN na SPU

Úterý Listopad 12 06:09:10 CET 2013

Tak mam asi kliku a stav se pohnul, snad to dnes dojde a nebude balicek
vypadat jak po pruletu valecnou zonou po prejeti tankem jako ten
minule... ;-)
Abych rekl pravdu, zatim mi doslo vzdy vsechno bez problemu, no uvidime
- jeste mam na ceste 4 zasilky a 2 z toho nemaji cislo pro sledovani -
ale to jsou uz drobnosti.
Kazdopadne me tady prekvapilo, ze by to mohlo takhle nefungovat, zil
jsem v iluzi, ze kdyz uz to prileti do CR, je to otazka par dnu (nebo
neco vic kdyz to neprojde celnici). Zda se ale, ze jsou citlivi akorat
na fotaky, tablety a telefony...