Hláška FTP serveru (Re: Jak na legální aktivaci Windows XP)

Úterý Listopad 12 05:50:30 CET 2013

Dobré ráno,

	k modemu jsou připojené tři počítače, dva pomocí kabelu, jeden pomocí
Wifi, druhá SSID je vypnutá, ale zbytek věcí je nastavený na tovární
nastavení. Tedy pochopitelně krom hesel, šifrování, ale třeba i
získávání času z časového serveru. Internetovou telefonii nepoužívám,
VPN také ne a co je QOS ani nevím :-) zkusím to zjistit.

	Modem už něco pamatuje, dva byty, dvě různé přípojky a tak podobně. Já
jsem s ním spokojená. Jen se poslední dobou nějak pomalu rozsvěcuje
kontrolka Power ale jinak modem šlape jak má, dokonce i kondenzátory
jsou v pořádku a zdroj s klasickým trafem považuji za výhodu. Když na
něj teďka koukám, je vedle monitoru, tak je na něm napsáno "Huawei
EchoLife HG520i" dolů se mi koukat nechce.

	Bylo by príma, kdyby se mi podařilo zjistit, jak modem nastavit tak,
aby po zadání mé IP adresy pustil data dále na Apache server, ale to se
mi zatím nikdy nepodařilo. Je ale pravda, že zase tak moc jsem po tom
nepátrala :-)

	Saša Svobodová