Termostatické hlavice v Lidlu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Listopad 11 21:44:29 CET 2013

Ted je v tom STM8L052C6, minule tam byl jen asfaltovy flek. I zveku je to
trosku jine, ovladani a logika je na prvni pohled stejna.

Dokonce to ma nezapajeny header zrejme na programovani (PRG1).

Jen se nemohu dopatrat zadnych devel veci kudy na ten procesor. :(

Procesor ma podle vseho i UART.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz