Re: Proud motoru v ručním akušroubováku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 11 21:25:20 CET 2013

 11.11.2013, 21:18:58

Kolik je proud motoru nakratko nevim, ale IMHO to v tom sroubovaku
bude omezene ochranym obvodem aku.
Cena noveho 18650 aku je 3-5$ za jeden levny kus, za to novej
sroubovak nebude, ani v te nejlevnejsi kategorii, ale je tu, v
sousednim vlakne zminovany problem s postou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz